Ζωντανό online Ρουσφέτι.

Σχολιάστε

4 Ιουλίου , 2014 από Hountas


Μου συνέβη σήμερα.
Τα άκουσα όλα.
Ο κύριος που τηλεφωνούσε στον «Αντιδήμαρχο» δεν είχε ίχνος ντροπής και αιδούς γι αυτό που διέπραττε εκείνη την ώρα. Δεν τον ένοιαξε πιθανά, γιατί έτσι τον συνήθισαν να «κάνει τις δουλειές» του.
Θα ονομάσω Ζήτουλα τον ξεδιάντροπο ζήτουλα της «χάρης» και Εφέντη τον «Αντιδήμαρχο» για να σας περιγράψω τον διάλογο.
Να θυμίσω πως πρόκειται για νεοεκλεγέν δημοτικό πρόσωπο άλλου δήμου πιο … Βορειοδυτικού.
– Ζήτουλας: Έλα ρε Αντιδήμαρχε. Σε έψαχνα
– Εφέντης : (αυτόν δεν τον άκουγα καλά από το ακουστικό του Ζήτουλα , ήταν απέναντι στον 1ο όροφο στο μπαλκόνι. Δυσκολεύτηκα λίγο) «Άσε πήζουμε τώρα με τις αναλήψεις καθηκόντων» σαν να είπε.
– Ζήτουλας : Γι αυτό σε κάλεσα κι εγώ. Να σου πω , έχω μια <βάλε κάτι εδώ> , δικό μας παιδί , καλό παιδί, αυτή και όλη της η οικογένεια σας ψήφισε τώρα(για τις δημοτικές έλεγε), ναι, δυνατή, πολλές γνωριμίες, καλό παιδί , ναι, σας ψήφισε, και ήθελα να σε ενημερώσω να την έχετε υπ όψι σας τώρα που θα ξεκινήσετε.
-Εφέντης …. (μάλλον κάτι είπε σχετικά με το τι ξέρει να κάνει, και που είναι )
-Ζήτουλας: Ναι, ιπποκόμος , νοσοκόμος , όλα τα κάνει (αρκεί να μπει στο δημόσιο δηλ) . Ήταν και στο <κάτι> πριν κλείσει
-Εφέντης: ( λέει κάτι σχετικά με το να τη στείλει ο Ζήτουλας να μιλήσουν)
-Ζήτουλας (βάζει στο παιχνίδι και τον άντρα της Ζητιάνας) Ναι, σου είχα πει για τον άντρα της να συναντηθείτε να μιλήσετε για την υπόθεσή της. (Μιας και η ίδια είναι ντουβάρι με διπλό τούβλο και ηχομόνωση και δεν μπορεί να διεκδικήσει ούτε μία … επίκυψη!)
-Εφέντης (κάτι λέει ξανά σχετικά με το να βρεθούνε – τι να έκανε τόσα ψηφαλάκια αμάζωξε, γυάλισε το μάτι του!)
-Ζήτουλας: Ναι θα τους πω να περάσουνε. Εγώ θα έρθω, θα βρεθούμε. Τώρα πάω στο χωριό.
Ο Ζήτουλας κλείνει το τηλέφωνο, προσπαθώ να συγκροτήσω τον εαυτό μου μετά το σοκ , κοιτώ γύρω να δω αν είναι κόσμος στα μπαλκόνια… Μόνο μία γριά , καμιά 10ριά χρόνια μεγαλύτερή του. Απαθής. Δεν έδινε σημασία. Ίδια φουρνιά ανθρώπων , σκέφτηκα. Θα μπορούσε να είναι η μεγάλη του αδερφή. Μία τέτοια θα μεγάλωσε και τον κανακάρη της τον Αντιδήμαρχο. Κι έτσι διαιωνίζεται η δουλοπρέπεια…. «Ελευθερωθήκαμε ποτέ μέσα μας;», αναρωτιέμαι…
.
.Περνάει ένα ντάτσουν με καρπούζια. Δεν ακούω τον Ζήτουλα πια. Νόμισα πως το βούλωσε.
.
-Ζήτουλας: Έλα . Τον πήρα τον Αντιδήμαρχο , και μου είπε να πας να τον δεις. Να κανονίσεις να πας να τον δεις από βδομάδα. Μου πε να το παρακολουθείς και λίγες μέρες πριν να πας να καταθέσεις χαρτιά. Ναι ναι εσύ πήγαινε από βδομάδα να τον βρεις. Ναι , έχε τον από κοντά , χρειάζονται αυτοί οι άνθρωποι, χρειάζονται. Τρίτος σε ψήφους βγήκε , θα έχει λόγο και θέση και κύρος. Ναι μου είπε θα κάνει ότι μπορεί , εσύ πήγαινε και χρησιμοποίησε και αυτό με τους ψήφους.

Αυτό καλή μου αναγνώστρια , καλέ μου αναγνώστη έγινε το απόγευμα καθώς χαλάρωνα στο μπαλκονάκι μου με την μουσικούλα μου και σκεφτόμουν πόσο δύσκολα θα έρθει η Λευτεριά στα παιδιά μου , αν θα έρθει καθόλου…..
Αν και θα ήθελα με μιαν ευχή να δώσω τέλος στην ύπαρξη σε αυτού του είδους των ερωτικών ζευγαριών, των Ζητιάνων και των Εφέντηδων, η πραγματιστική μου αντίληψη δεν με αφήνει να το ευχηθώ. Ψάχνω λοιπόν να βρω τρόπους να εξουδετερώσω τους μηχανισμούς τους, ώστε να μην μπορούν να κάνουν κακό για το υπόλοιπο της ζωής τους. Άλλοτε δουλεύουν , κι άλλοτε όχι. Δύσκολη η μάχη.
Πάντως δεν το βάζω κάτω, δεν θα σταματήσω μέχρι να αφοπλιστεί και ο τελευταίος τους. Και τότε , κάτι καλό θα έχει γίνει .
Hountas.

Σχολιάστε

